ဦးစားပေးဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်း

တယ်လီနောအရောင်းဆိုင်များတွင် ဦးစားပေးဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်း။
တယ်လီနောအရောင်းဆိုင်များတွင် စောင့်ဆိုင်းစရာမလိုဘဲ ဝန်ဆောင်မှုများကို ဦးစားပေးဆောင်ရွက်ပေးပါမယ်။
 

star@telenor.com.mm သို့ e-mail ပို့၍ တိုင်ကြားခြင်း
စတားအဖွဲ့ဝင်များ၏ တိုင်ကြားချက်များကို ဦးစားပေး ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးပါမယ်။
 

979 အထူးဝန်ဆောင်မှု
စတားအဖွဲ့ဝင်များအတွက် သီးသန့်တာဝန်ချထားသော ဝန်ဆောင်မှုပေးသူများမှ တာဝန်ယူဖြေကြားပေးပါမယ်။

 
တယ်လီနောစတားများရရှိမည့်အကျိုးကျေးဇူးများ

တယ်လီနောမြန်မာအနေဖြင့် အထူးဝန်ဆောင်မှုများ၊ အခွင့်အရေးများကို စတားအဖွဲ့ဝင်များအတွက် ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ စီစဉ်ထားပါတယ်။ ပလက်တီနမ်၊ ရွှေ၊ ငွေ စတားအဆင့်အမျိုးအစားအလိုက် အကောင်းဆုံးဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။

  • တယ်လီနောအရောင်းဆိုင်များတွင် ဝန်ဆောင်မှုများကို ဦးစားပေးဆောင်ရွက်ပေးခြင်း၊ အရောင်းပစ္စည်းများကို သက်သာသောစျေးနှုန်းဖြင့် ရောင်းချပေးခြင်း။
  • တယ်​လီ​နောစတားများ သည်​ ECBကြိုသုံး​ငွေ ကို ၃ဆ အထိရယူနိုင်​ခြင်း။
  • တယ်လီနောစတားအဖွဲ့ဝင်များအနေဖြင့် တယ်လီနော၏ Call Center သို့အခမဲ့ ဖုန်းခေါ်ဆိုမေးမြန်းနိုင်ခြင်း။
  • ကုန်းလမ်းပို့ဆောင်ရေး (ဥပမာ။ တက္ကစီ) ဝန်ဆောင်မှုများကို အထူးလျော့စျေးဖြင့် ရယူနိုင်ခြင်း။
  • နာမည်ကြီးစားသောက်ဆိုင်များတွင် (ဥပမာ။ Pizza Hut) အထူးလျော့စျေးဖြင့် ဝယ်ယူစားသောက်နိုင်ခြင်း။
  • online စျေးဆိုင်များမှ အထူးလျော့စျေးဖြင့် ရယူနိုင်ခြင်း။
My Telenor