Customer များအတွက် တယ်လီနောမြန်မာရဲ့ တရားဝင် Facebook Page မှ အသင့်ရှိနေပါတယ်။ မေးခွန်းများအတွက် message ပို့ပြီး မေးမြန်းနိုင်သလို ၉၇၉ သို့လည်း နံနက် ၆နာရီ မှ ည ၁၁ နာရီအတွင်း ဖုန်းဆက်မေးမြန်း နိုင်ပါတယ်။
တယ်လီနော partners များအနေဖြင့်ထပ်မံ လိုအပ်သော အထောက်အပံ့များအတွက် တယ်လီနောသုံးစွဲသူ ဆိုင်ရာ ပြန်ကြားရေးဌာနသို့ နံနက် ၆နာရီ မှ ည ၁၁ နာရီအတွင်း ဖုန်းနံပါ တ် ၅၅၅ (သို့မဟုတ်) ၇၇၇ သို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုနိုင်ပါတယ်။