Star Post Paid Plan | Telenor Myanmar

စတား Postpaid အစီအစဉ်

၆၀%

သက်သာ

၁၀၀%

CREDIT

အသက်သာဆုံး

စျေးနှုန်း

ဒေတာအသုံးပြုသူများ အတွက်

DATA-50

၂၂ GB + ၁၈ GB

၁၃၀ မိနစ် တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
အကန့်အသတ်မဲ့ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း

၇၀ မိနစ် အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း


၅၀,၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး
DATA-20

၁၂ GB + ၃ GB

၅၀ မိနစ် တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
၂၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း

၅၀ မိနစ် အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း


၂၀,၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး
DATA-10

၇ GB

 

၃၅ မိနစ် တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
၁၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း

၃၅ မိနစ် အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း


၁၀,၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

ဖုန်းခေါ်ဆိုသူများ အတွက်

Voice 20

၁,၇၀၀ မိနစ် + ၅၀၀ မိနစ်

တယ်လီနောအချင်းချင်း + အခြား

၅၁၂ MB အင်တာနက်ဒေတာ

၅၁၂ MB Facebook ဒေတာ

၂၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း
အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း


၂၀,၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး
Voice 10

၇၀၀ မိနစ် + ၃၀၀ မိနစ်

တယ်လီနောအချင်းချင်း + အခြား

၅၁၂ MB အင်တာနက်ဒေတာ

 

၁၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း
အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း


၁၀,၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

ထပ်ပေါင်းခံစားခွင့် : တယ်လီနောမှ သုံးသလောက်ပေး အစီအစဉ်များကို မိတ်ဆက်လိုက်ပါပြီ

 

၅ကျပ် / မီဂါဘိုက်

 

တယ်လီနောအချင်းချင်း ၁၀ကျပ် / မိနစ်

အခြား ၂၀ကျပ် / မိနစ်

 

၁၀ကျပ် / စာတို

Star Postpaid အသုံးပြုသူများအတွက် အထူး Booster အစီအစဉ်များ

  • 1 MB လျှင် ၁.၂၀ ကျပ်နှုန်းဖြင့် အင်တာနက် အသုံးပြုခ
  • ၁ မိနစ် လျှင် ရ.၅၀ ကျပ်နှုန်းဖြင့် တယ်လီနော အချင်းအချင် ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
  • တယ်လီနောမှ တခြားဖုန်း အော်ပရေတာများသို့ခေါ်ဆိုခြင်းအတွက် ၁မိနစ်လျှင် ၁၂ကျပ်
DATA BOOSTER

၂ GB + ၅၁၂ MB

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၃,၃၃၃ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

STAR ONNET

၃၅၀ မိနစ်

တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၂,၃၃၃ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

STAR OFFNET

၁၀၀ မိနစ်

အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၁,၃၃၃ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

STAR SOCIAL

၃ GB

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၃,၃၃၃ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

STAR ONLINE

၇ GB

အင်တာနက်ဒေတာ

၃၅ မိနစ် တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
၁၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်းဖုန်း

၃၅ မိနစ် အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း
၅ အခြား စာတိုပေးပို့ခြင်း

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၁,၀၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

STAR TALK

၇၀၀ မိနစ် + ၃၀၀ မိနစ်

တယ်လီနောအချင်းချင်း ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း + အခြား ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း

၅၁၂ MB အင်တာနက်ဒေတာ
 

၁၀၀ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း
၅ တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း

ရက် ၃၀ သက်တမ်း

၁,၀၀၀၀ ကျပ်

အခွန်ခ ၅% ပါဝင်ပြီး

*999# သို့ခေါ်ဆိုပါ (သို့)
MyTelenor App

အမေးများသောမေးခွန်းများ
STAR Postpaid Plan များကိုရယူသုံးစွဲရန် မည်ကဲ့သို့ သတ်မှတ်ချက်ရှိသလဲ။

တယ်လီနောစတားသုံးစွဲသူများသာ STAR Postpaid Plan များကို ရယူသုံးစွဲခွင့် ရှိပါသည်။

ဘယ်အချိန်မှာ Bill ကို ဘယ်လိုစစ်လို့ရမလဲ?

 လစဉ် ၃ ရက်နေ့ တွင်ရယူနိုင်မည်။

  • Telenor Myanmar Self Care App မှတဆင့် ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း။
  • Telenor Myanmar မှ ပေးပို့သော SMS မှတဆင့် သိရှိနိုင်ခြင်း။
  • Telenor Myanmar မှမိမိ၏ Email သို့ ပေးပို့သော E-bill မှတဆင့်ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း။
လစဉ်အကျိုးခံစားခွင့်၊ လစဉ်အပိုသုံးငွေ နှင့် Internet Package များကို ဘယ်လိုစစ်မလဲ?
  •  Telenor Myanmar Self Care App
  • *124#  လစဉ်အပိုသုံးငွေ (သို ) လစဉ် Plan ဖိုးအပြင် ထပ်ဆောင်းအသုံးပြုလို ့ရသောငွေ။
  • 124*1# လစဉ် Plan Benefit များ ၊ ထပ်ဆောင်းဝယ်ယူထားသော Package များ။
လစဉ်ရရှိမည့် အသံ၊ အင်တာနက် နှင့် စာတိုများသုံးစွဲ၍ကုန်သွားပါက မည်သို့ဆက်၍ အသုံးပြုရမလဲ?

လစဉ်သုံးစွဲခွင့်ရမည့် အပိုသုံးစွဲခွင့်ငွေမှ အောက်ပါ သုံးသလောက်ပေး နှုန်းထားများဖြင့် ဆက်လက်သုံးစွဲနိုင်သလို My Telenor Self Care App (သို ့) *999# USSD Menu မှတဆင့် Star Postpaid User များအတွက် သီးသန္႔ ထုတ်လုပ်ထားသော Package များကို ထပ်ဆောင်း ဝယ်ယူသုံးစွဲနိုင်ပါသည်။

သုံးသလောက်ပေး နှုန်းထားများ

  • တယ်လီနောအချင်းချင်း - ၁ မိနစ် ၁၀ ကျပ် / စာတို ၁ စောင် ၁၀ ကျပ်
  • တယ်လီနောမှ တခြားပြည်တွင်း ဖုန်းများသို့- ၁ မိနစ် ၂၀ ကျပ် / စာတို ၁ စောင် ၁၀ ကျပ်
  • အင်တာနက် - ၁ မီဂါဘိုက် ၅ ကျပ်
လစဉ် မိမိအသုံးပြုထားသော Bill အား မည်သည့်နည်းဖြင့်ပေးဆောင်နိုင်မလဲ?
  • ငွေဖြည့်ကတ်ဖြင့်ဖြစ်စေ၊
  • Telenor Show Room များတွင်ဖြစ်စေ
  • နီးစပ်ရာတယ်လီနောအရောင်းကိုယ်စားလှယ်များတွင်ဖြစ်စေ
  • KBZ Mobile Banking / KBZ iBanking မှတဆင့် ဖြစ်စေ၊
  • MyTelenor App (MPU Card Payment) တွင်စတင်ပေးဆောင်နိုင်မည်
Bill မဆောင်ရသေးမှီ အချိန်တွင် ငွေဖြည့်ပါက ဘယ်လိုဖြစ်မလဲ?

ပေးဆောင်စရာ Outstanding Bill ရှိနေသည့်အချိန်တွင် ငွေဖြည့်မိပါက ဖြည့်လိုက်သောငွေပမာဏသည် Outstanding Bill ကိုသွားချေမည်ဖြစ်သည်။

Bill နောက်ဆုံးပေးဆောင် ရမည့်ရက်တွင် မပေးဆောင်ပါက နောက်ကျကြေးရှိပါသလား?

Bill နောက်ဆုံးပေးဆောင် ရမည့်ရက်မှာ လစဉ် ၁၅ရက် နေ့ဖြစ်ပြီး ၁၆ရက် နေ့မှစ တင်ကာ လစဉ်လတိုင်း  နောက်ကျကြေး ၂၅၀၀ကျပ် ပေးဆောင်ရမည်။ အကယ်၍ ၂၀ရက် နေ့အထိ မှ Bill လာမဆောင်ပါက ၂၁ ရက် နေ့မှစ Outgoing Call ၊ SMS ပေးပို့ခြင်း နှင့် Internet အသုံးပြုခွင့်များ ရပ်ဆိုင်းသွားမည် ဖြစ်သည်။

၂၁ ရက်နေ့ နောက်ပိုင်းမှ Bill လာဆောင်ပါက မည့်သည့်အချိန်တွင် Unbar ပြန်ဖြစ်မလဲ?

Bill ဆောင်ပြီး ၁၅ မိနစ်အတွင်း ပြန်လည်အသုံးပြုနိုင်ပါမည်။

My Telenor