telenor_myanmar_kyo_thone
telenor_myanmar_kyo_thone

ကြိုသုံး

သင့်ဖုန်း လက်ကျန်ငွေနည်းနေချိန်တွင် တယ်လီနောမှ ကြိုသုံး အား ချေးငှါးအသုံးပြုနိုင်ပါပြီ။

သင့်ဖုန်းလက်ကျန်ငွေ ၂၀ဝကျပ်အောက် ရောက်ရှိချိန်တွ င်ကြိုသုံးငွေကိုရယူပြီး| နောက်တကြိမ်ဖုန်းငွေဖြည့်ချိန် တွင် ဝန်ဆောင်ခနှင့်တကွ ကြိုသုံးငွေကိုပြန်လည်ဖြတ်တောက်ပါမည်။

အမေးများသောမေးခွန်းများ
ကြိုသုံး ဝန်ဆောင်မှု ကို ဘယ်လိုရယူမလဲ။

တယ်လီနောစတားမဟုတ်သော တယ်လီနောအသုံးပြုသူ *500# ဖုန်းကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။

တယ်လီနောစတား *500# (သို့)*2400# ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။

ကြိုသုံးငွေလက်ကျန်ကိုဘယ်လိုစစ်ဆေးမလဲ။

ရရှိထားသော ကြိုသုံးငွေကို စစ်ဆေးရန် *124*1# ကိုနှိပ်၍စစ်ဆေးနိုင်ပါတယ်။

ကြိုသုံးဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ဖို့အတွက် ဘာတွေလိုအပ်ပါသလဲ။

သင့်ဖုန်းလက်ကျန်ငွေ ၂၀ဝကျပ်အောက် ရောက်ရှိချိန်တွင်ကြိုသုံးငွေကိုရယူနိုင်ပါတယ်။

** 9th April 2020 မှစ၍ပြောင်းလဲထားသောစည်းမျဉ်းအရ၊ ကြိုသုံး ငွေ ကိုလတ်တလောရယူသုံးစွဲမည့်သူတစ်ဦးအနေဖြင့် တယ်လီနော ဆင်းကတ်အသုံးပြုသည့် ၃၀နှင့်အထက်ရှိရမည်ဖြစ်ပြီး အနည်းဆုံး ၃,၀၀၀ ကျပ် သုံးစွဲပြီးသူဖြစ်ရမည်။ ဒါ့အပြင် ယခင်ချေးငွေရယူထားသူဖြစ်ပါက အားလုံးကိုဆပ်ပြီးသူဖြစ်ရမည်။

အထက်ပါလိုအပ်ချက်များနှင့် ကိုက်ညီသူများအနေဖြင့် ကြိုသုံးငွေရယူနိုင်ပြီး ၊ ထပ်မံငွေဖြည့်သွင်းသည့်အခါ ကြိုသုံးငွေကို ဝန်ဆောင်ခနှင့်အတူ ပြန်လည်နှုတ်ယူသွားမည်ဖြစ်သည်။

၀န်ဆောင်ခဘယ်လောက်ပေးရမလဲ။

၈ဝဝကျပ်၊ ၁၆ဝဝကျပ် (သို့) ၂၄ဝဝကျပ် (စတား Customer များအတွက်) ကြိုတင်အသုံးပြုမှုအတွက် ဝန်ဆောင်ခ ၆၀ ကျပ်(ကုန်သွယ်ခွန်ပါပြီး) ကောက်ခံပါသည်။

ကြိုသုံးငွေကို ဘာတွေအသုံးပြုနိုင်မလဲ။

ကြိုသုံးငွေဖြင့် တယ်လီနော၏ ဝန်ဆောင်မှုအားလုံး (လက်ကျန်ငွေ လွှဲပြောင်းခြင်းမှ လွဲ၍)ကို အသုံးပြုခွင့်ရရှိမှာ ဖြစ်ပြီး အသုံးပြုခွင့် သက်တမ်းမှာ ၃၀ ရက် ဖြစ်ပါတယ်။

postpaid အစီအစဉ် သုံးစွဲသူများကို ကြိုသုံးအစီအစဉ်များကို ရယူနိုင်ပါမလား။

မရယူနိုင်ပါ။ ကြိုသုံးအစီအစဉ်ကို prepaid သုံးစွဲသူများသာ ရရှိနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

My Account
Live Chat
Share Share