telenor_myanmar-mother-day
telenor_myanmar-mother-day
telenor_myanmar_may_may

အမေများနေ့အထူးအစီအစဉ်

Dial *222*1#

telenor_myanmar_may_may

တစ်မိနစ် ၅ကျပ်

(တယ်လီနောအချင်းချင်း)

telenor_myanmar_may_may

အကန့်အသတ်မဲ့

(တယ်လီနောအချင်းချင်း စာတိုပေးပို့ခြင်း)

telenor_myanmar_may_may

တစ်ရက်* ၉၉ကျပ်

၀န်ဆောင်ခ

telenor_myanmar_may_may telenor_myanmar_may_may

၁ ကျပ်

per MB

စိတ်ကြိုက်ကြည့်ဆိုတာကတော့ လစဉ်ကြေး အပတ်စဉ်ကြေးများ ထပ်မံပေးဆောင်ရန်မလိုဘဲ မြန်မာပြည်မှာ လူကြိုက်အများဆုံးဖြစ်တဲ့ ဗီဒီယိုအက်ပလီကေးရှင်းမှတစ်ဆင့် မိမိအနှစ်သက်ဆုံး ဗီဒီယိုများကို ဒေတာဖိုးအသက်သာဆုံးဖြင့်ကြည့်ရှုနိုင်တဲ့ အစီအစဉ်တစ်ခုဖြစ်ပါတယ်။

သင်အနှစ်သက်ဆုံး ဗီဒီယိုများကို အောက်ပါအက်ပလီကေးရှင်းများမှာ ကြည့်ရှုလိုက်ပါ။

အမေးများသောမေးခွန်းများ
Mother’s Day Special Pack အစီအစဉ် ကိုမည်သို့ဝယ်ယူမည်နည်း။

*222*1* #ခေါ်ဆိုပါ။

Mother’s Day Special Pack အစီအစဉ်၏ ကျသင့်ငွေနှင့် သက်တမ်းတိုးစနစ်မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း။

နေ့စဉ်သက်တမ်းတိုးစနစ်ဖြင့်တစ်ရက်လျှင် ၉၉ကျပ်ကျသင့်ပါသည်။

Mother’s Day Special Pack အစီအစဉ်၏ ကျသင့်ငွေကို ချိတ်ဆက်ထားသူ နှစ်ဦးမှ မည်သူ ပေးရမည်နည်း။

စတင်ဝယ်ယူသူတစ်ဦးသာ ပေးဆောင်ရမည်ဖြစ်ပါသည်။

Mother’s Day Special Pack အစီအစဉ်၏ ခံစားခွင့် မည်သို့ရှိမည်နည်း။

အကန်အသတ်မဲ့ခေါ်ဆိုနှုန်း ၁မိနစ်လျှင် ၅ကျပ်နှုန်း နှင့်အကန့်အသတ်မရှိ အခမဲ့ စာတိုပေးပို့နိုင်ပါသည်။

တစ်ကြိမ်လျှင်နံပါတ် တစ်ခုထက်ပိုရျ် တွဲနိုင်မည်လား။

တကြိမ်လျှင်နံပါတ် တစ်ခုသာတွဲနိုင်ပါသည်။

Prepaid နှင် Postpaid Customer နှစ်ဦးလုံး ဤအစီအစဉ်ကိုဝယ်ယူနိုင်မည်လား။

Prepaid Customer သာလျှင် ဤအစီအစဉ် ဝယ်ယူနိုင်ပါမည်။

Customerသည် တွဲထားသောနံပါတ် မည်သို့သိနိုင် မည်နည်း။

*222*2* ခေါ်ဆိုပါ။

Customer သည် နံပါတ်အသစ်တွဲလိုပါက မည်သို့ ပြောင်းမည်နည်း။

ဦးစွာအစီအစဉ် ရပ်နားရန်*222*3#ခေါ်ဆိုပါ။*222*1* # ခေါ်ဆို ပြီး တွဲလိုသော နံပါတ်အသစ်ကို ပြောင်းနိုင်ပါသည်။

Customer သည် ဤအစီအစဉ် မည်သို့ရပ်နားမည်နည်း။

အစီအစဉ် ရပ်နားရန် *222*3# ခေါ်ဆိုပါ။ (စတင်ဝယ်ယူသည့် နံပါတ်သာ အစီအစဉ်ရပ်နားနိုင်ပါမည်။)

Customerသည်မိမိကိုတွဲထားသောနံပါတ်သို့ဖုန်းခေါ်ဆိုလျှင် လည်း တစ်မိနစ်/၅ကျပ် ကျသင့်မည်လား။

တစ်မိနစ်/၅ကျပ် ကျသင့်ပါမည်။

Customer သည် မိမိနှင့်တွဲထားသော နံပါတ်မဟုတ်သည့်ဖုန်းနံပါတ်သို့ဖုန်းခေါ်ဆို လျှင် တစ်မိနစ်/၅ကျပ် သာကျသင့်မညိလား။

Customerသည် မိမိနှင့်တွဲထားသောနံပါတ်မဟုတ်သည့် ဖုန်းနံပါတ်သို့ဖုန်းခေါ်ဆို လျှင် ခေါ်ဆိုခသည် မိမိရွေးချယ်ထာသည့် မူလအစီအစဉ်အတိုင်းကျသင့်ပါမည်။

Customerသည် အစီအစဉ်သက်တမ်းတိုးရန် လက်ကျန်ငွေ မလုံလောက်ပါက မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း။

နံပါတ်၂  ခုလုံးတွင်အစီအစဉ်ရပ်ဆိုင်းသွားပါမည်။

My Telenor
Share Share