တယ်လီနောမြန်မာ Facebookစာမျက်နှာသည် တယ်လီနောသုံးစွဲသူများအတွက် ရရှိနိုင်ပြီဖြစ်ပါသည်။ ၄င်း၏အဓိက ရည်ရွယ်ချက်မှာ အငြင်းပွားမှုများနှင့် အဆင်မပြေမှုများကို ကူညီဖြေရှင်းပေးရန်ဖြစ်ပါသည်။ တယ်လီနော၏ facebook စာမျက်နှာသို့ sms ပေးပို့၍သော်လည်းကောင်း၊ ၉၇၉ သို့ဖုန်းခေါ်ဆို၍ သော်လည်းကောင်း သုံးစွဲသူများ၏ လိုအပ်ချက်များကို ပေးပို့နိုင်ပါသည်။
တယ်လီနော partners များအနေဖြင့်ထပ်မံ လိုအပ်သော အထောက်အပံ့များအတွက် တယ်လီနောသုံးစွဲ သူဆိုင်ရာ ပြန်ကြားရေးငှာနသို့ နံနက် ၆နာရီ မှ ညနေ ၁၁ နာရီအတွင်း ဖုန်းနံပတ် ၅၅၅ (သို့မဟုတ်) ၇၇၇ သို့ဖုန်းခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။
နံပါတ် ၂၂၁၊ ၁၇-၂၂-၂၃ အလွှာ၊
ဆူးလေဘုရားလမ်း၊ ကျောက်တံတားမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ ၁၁၁၈၂ မြန်မာ။
သိလိုသိသည်များရှိလျှင် care@telenor.com.mm မှ တစ်ဆင့် စုံစမ်းနိုင်သည်။
တယ်လီနောအကြောင်းပိုမိုဖတ်ရှုရန် Telenor Website
လက်တွဲလုပ်ကိုင်ရန် အခွင့်အလမ်းများ : တယ်လီနောနှင့် လက်တွဲ