Share

Sky Plans

Sky 15000

Detail:

  • ၃၀၀ မိနစ် ပြည်တွင်းဖုန်းခေါ်ဆိုရန်
  • 7 GB အင်တာနက်
  • အစောင် ၁၀၀ ပြည်တွင်း SMS
  • ၁၅၀၀၀ ကျပ်အပိုသုံးစွဲခွင့်
  • အခမဲ့နံပါတ်အလှ (T&C Applied)

Sky 20000

Detail:

  • ၃၅၀ မိနစ် ပြည်တွင်းဖုန်းခေါ်ဆိုရန်
  • 11 GB အင်တာနက်
  • အစောင် ၁၀၀ ပြည်တွင်း SMS
  • ၂၀၀၀၀ ကျပ်အပိုသုံးစွဲခွင့်
  • အခမဲ့နံပါတ်အလှ (T&C Applied)

Sky 30000

Detail:

  • ၄၅၀ မိနစ် ပြည်တွင်းဖုန်းခေါ်ဆိုရန်
  • 18 GB အင်တာနက်
  • အစောင် ၁၀၀ ပြည်တွင်း SMS
  • ၃၀၀၀၀ ကျပ်အပိုသုံးစွဲခွင့်
  • အခမဲ့နံပါတ်အလှ (T&C Applied)

Sky 50000

Detail:

  • ၄၉၀ မိနစ် ပြည်တွင်းဖုန်းခေါ်ဆိုရန်
  • 34 GB အင်တာနက်
  • အစောင် ၁၀၀ ပြည်တွင်း SMS
  • ၅၀၀၀၀ ကျပ်အပိုသုံးစွဲခွင့်
  • အခမဲ့နံပါတ်အလှ (T&C Applied)

PayGo နှုန်းထားများ

  • တစ်မိနစ် ၂၅ ကျပ်
  • SMS တစ်စောင် ၁၅ ကျပ်
  • အင်တာနက် ၁ မီဂါဘိုက် ၈ ကျပ်

Most frequently asked questions

သင်၏ Prepaidဖုန်းနံပါတ်အား အသုံးပြုခွင့်ရနေသမျှ ကာလပတ်လုံး Postpaid Plan ကို ပြောင်းလဲအသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။
Telenor မှ ပေးထားသော form ပုံစံဖြည့်ပြီး သတ်မှတ်ထားသော စရန်ငွေ (deposit) ပေးဆောင်ပြီးပါက postpaid SIM များကို စတင်အသုံးပြုခွင့် ရရှိမှာဖြစ်ပါသည်။ မှတ်ပုံတင် (သို့)Passport (သို့) ကားမောင်းလိုင်စင် (သို့) ကျောင်းသားကဒ် (သို့) ရပ်ကွက်ထောက်ခံစာ တစ်ခုခု ယူဆောင်လာရပါမည်။
မလိုပါ။ Postpaid တွင် SIM Card တန်ဖိုးသည် အခမဲ့ ဖြစ်ပါသည်။
  • MyTelenorAppမှတဆင့်၀င်ရောက်ကြည့်ရူနိုင်ခြင်း။(Android နှင့် iOSအသုံးပြုသူများအတွက်သာ)
  • *124# လစဉ်အပိုသုံးငွေ (သို့) ထပ်ဆောင်းအသုံးပြုလို့ရသောငွေ။
  • *124*1# ၀ယ်ယူထားသော Plan ရဲ့ Bonus၊ ထပ်ဆောင်းဝယ်ယူထားသော Package များ။
Bill ကိုရက်တွက်ဖြင့်သာကောက်ခံသွားမည်ဖြစ်ပြီးပထမလ၏ ခံစားခွင့်ကိုလည်းရက်တွက်ဖြင့် ပေးအပ်သွားမည်။
Sky Club Plan များကိုအသုံးပြုသူများအနေဖြင့် လစဉ်ရရှိမည့် Plan ဖိုးနှင့်ညီမျှသောအပိုသုံးငွေကို၀ယ်ယူသည့်လမှစတင်၍ သုံးစွဲခွင့်ရရှိပါမည်။ အပိုသုံးငွေမှ သုံးစွဲလိုက်သောပမာဏကိုလစဉ်ပေးဆောင်ရမည့် Billအပေါ်တွင်ပေါင်း၍ကောက်ခံသွားမည်ဖြစ်သည်။
  • MyTelenor App မှတဆင့် ကြည့်ရှုနိုင်ခြင်း။
  • Telenor Myanmar မပို့ပေးသော SMS မှတဆင့် သိရှိနိုင်ခြင်း။
  • Email ဖြင့်ပေးပို့စေလိုပါကတယ်လီနော Show Room များနှင့် Call Center 979 တွင်တောင်းခံနိုင်သည်။
Bill ကို 124 သို့စာတိုပို့ပေးခြင်းဖြင့် လက်ရှိအသုံးပြုနေသောလအကုန်တွင်ပေးဆောင်ရမည့် Bill ပမာဏကိုသိရှိနိုင်ပါသည်။ သို့သော် အဆိုပါပမာဏတွင် ကုန်သွယ်ခွန် ၅% မပါသေးပါ။သို့မဟုတ် MyTelenor App တွင်၀င်ရောက်ကြည့်နိုင်ပါသည်။
Postpaid Service ကို Service Agreement သက်မှတ်ထားသောအချိန်ကာလပြည့်၍ Postpaid Service ကိုရပ်ဆိုင်းတော့မည်အချိန်တွင် နောက်ဆုံးပေးဆောင်ရန်ကျန်ရှိသော Bill နှင့်ပေးချေပေးသွားမည်ဖြစ်ပြီးပိုသောစရံငွေကို Prepaid Balance အဖြစ်ထည့်သွင်းပေးသွားပါမည်။
Postpaid အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် အသုံးပြုနေစဉ် Commercial Tax အားပေးဆောင်ရန်မလိုအပ်ဘဲလကုန် Bill ထွက်လာမှသာလျှင် အဆိုပါ Bill အပေါ်တွင် ၅% အခွန်ပေးဆောင်ရမည်။
  • ငွေဖြည့်ကတ်ဖြင့်ဖြစ်စေ၊
  • My Telenor App မှတဆင့် MPU Card ဖြင့်ဖြစ်စေ၊ (MPU Card သည် Online Payment လုပ်နိုင်သောကဒ်ဖြစ်ရမည်)
  • Telenor အရောင်းဆိုင်များတွင်ဖြစ်စေပေးဆောင်နိုင်သည်။
ပေးဆောင်စရာ Bill ရှိနေသည့်အချိန်တွင် ငွေဖြည့်မိပါက ဖြည့်လိုက်သောငွေပမာဏသည် Bill ကိုသွားချေမည်ဖြစ်သည်။
Bill နောက်ဆုံးပေးဆောင် ရမည့်ရက်မှာလစဉ် ၁၅ရက်နေ့ဖြစ်ပါသည်။ ဥပမာ၊ June လ၏ Bill ကို July လ ၁၅ ရကနေ့နောက်ဆုံးထား၍ ပေးဆောင်ပေးရမည်။
၁၆ ရက်နေ့မှစ၍ နောက်ကျကြေး ၂၅၀၀ ကျပ်ပေးဆောင်ရမည်။
၂၁ ရက်နေ့မှစ၍ လိုင်းပိတ်သွားမည်ဖြစ်သည်။
လိုင်းပြန်ပွင့်ရန် အများဆုံးကြာချိန်မှာ ၃ နာရီဖြစ်ပါသည်။